GenelKadınMagazin

Uçuş Eğitiminde İstifra | Kadınlar Kulübü

Merhaba arkadaşlar bu konuyu kendim için değil erkek arkadaşım için açıyorum oldukça çaresiziz.Erkek arkadaşım uçuş eğitimi alıyor ve aldığı günden beri istifra ediyor. Alışma süresi dedik buna normaldir dedik. En başından bari m……d (Hafif bi mide bulantı önleyici) kullanıyordu ama fayda etmedi. 2 kere de psikoloğa gitti ama fayda göremedi. 4. uçuşunda z…r adlı (Güçlü bir mide bulantı hapı) ilacı aldı ve en son raddeye kadar istifra etmedi ama son dönüşte midesi bulandığını söyledi hocasına erken indiler 1-2 dakika. Ama kusmamıştı! Ona rağmen hocası uçuşunu kesti doktora yönlendirdi. Doktor tomografi çekti, duyu testi yaptı. Hiçbir sıkıntısı çıkmadı sadece “solda superior semisirküler kanal dehissensi” varmış ama kusmayla bi alakası yokmuş. Sonra da sandalye eğitimine başladı. (Tekerlekli sandalye düşünün dakikalarca hızlıca dönüyor, hiç kusmadı sandalye eğitiminde)

2 haftadan sonra bugün 4. uçuşunu tekrar uçtu ve z…r adlı ilacı aldı (yanında leblebi de yiyor) ve haraketleri yaparken yine istifra etmiş. Düz uçarken sıkıntı yok ancak haraketleri yaparken istifra ediyor. Hocası bu sefer Eskişehir’e yönlendirdi ve eğer yine olmazsa pilotluğu elinden alınıcak maalesef. Gerçekten hiç iyi değiliz. Gece gündüz bunun için çalışıyor ve hiçbir sağlık sorunu yokken istifra etmesi onu artık yıldırdı. Bende çok üzülüyorum ve çözüm arıyorum.

Acaba diyorum tam alışmışken 2 hafta ara verdiği için mi oldu? Ama sonuç olarak istifra etti yine de..

Sizden ricam lütfen yardım edin. Bildiğiniz bir ilaç, bir yöntem herhangi bir şey varsa yardımlarınızı bekliyorum. İnternette mazot içsin yazan bile var içicek öyle durumdayız.

 


Source link

Daha Fazla Göster

İlgili Makaleler

Başa dön tuşu
Kapalı